Monday, April 27, 2009

Sedihnya dia...

Assalamualaikum...


Hari Khamis lepas, maklang dan anak2 serta cik Abang, ke Pusat Kesihatan kat Kemaman. Ada hal sikit. Kesian kat anak bujang makalng. Menangis tersedu2 dia...Alahai manjanya....















Sedih benar dia...Kakak2 dia dok ketawakan dia jugak...














Lagilah sedih bila kena usik...















Entah apa yang ditakutkan pun tak tau...
















Berderai airmata 'jantan' bujang ku...ha..ha...( cruelnya mak dia...:))
video



video





Salam persahabatan Dari...


Terimakaseh Kerana Mengunjungi TERATAK MAKLANG...Jemput Datang Lagi...

22 comments:

  1. nape hakim beriya-iya nangis tu??? belas pun nengoknya!!! alahai cian dia..meh sini auntie OO pujuk, kasik ais krim nak tak kim?

    ReplyDelete
  2. Maklang,
    Anak kesayangan maklang tu takut kot... Sian Cath tengok video si bujang nangis... Huhuhu!

    ReplyDelete
  3. nape lina..nak pi umrah ke..sume kena injet ni

    ReplyDelete
  4. memang cruel mak nya tu.. kesian akim.. akak2 pulak nakal betol tu..

    ReplyDelete
  5. alahai baru satu suntikan kalau 2-3 jam mana agak nya ye...

    ReplyDelete
  6. Wakaka.. kesian Akim..

    Tapi, nape sume kena injet ek!

    ReplyDelete
  7. salam maklang
    injection utk apa tu? beriya2 benor si hakim nangis.. lucu pulak..

    ReplyDelete
  8. Ooo saya tau cucuk untuk apa tu, rahsialah dulu ekkk... mimi dulu nangis habis semua nurse keluar dari tempat kerja masing2 nak tengok apa hal....

    ReplyDelete
  9. OO:

    Ok..nanti bila ke KL kita jumpa Aunty OO..minta eskrem..mak dia n ak juagk boleh tak?


    Cat:

    Memang dia penakut..he..he...maklang takutkan lagi adalah...he..he..

    ReplyDelete
  10. ol rascal:

    boleh maklang tau siapa anda?

    Mulan :

    Shekali shekala...tak pe kan jadik cruel...asik baik aje! he..he..

    ReplyDelete
  11. kesiannya si bujang sampai teresak2 menangis ek...kena inject pasai pa ler tu agaknya...

    ReplyDelete
  12. oooo.. mak lang nak pergi jalan jauh ya..
    sian kat Hakim.. tapi takpelah Hakim, berkorban sikit... nanti mak bawak makan burger Mc D :)

    ReplyDelete
  13. sy pun rasa bley agak suntikan ape...tp,alaa shiannye comey2 embam hakim.

    ReplyDelete
  14. Salam..
    Kak Lina sihat?
    Naper Hakim nangis tue?
    Kena injection ker?

    ReplyDelete
  15. ala kesiannya dia.. bleh faham perasaan dia sbb kita pun takotttt gak! heheheheh.. opss... salam mak lang :)

    ReplyDelete
  16. kena inject tu mungkin tak sakit sangat. Tersedu sedan tu mungkin pasal kena sakat kot...

    ReplyDelete
  17. Kak Elle:

    Manja sangat sorang tu...

    Sapiah:

    Inject untuk mengelakkan dari terkena kuma merbahaya..Insyaallah...

    ReplyDelete
  18. kak yong:

    manja sangat tu...bila dia tengok balik video tu..dia ketawa..geram tak??

    Rina:

    Memang...nasib baik misi tu sabar! he..he..

    ReplyDelete
  19. Azwa:

    Saje je....konon sakit sangatlah tu...

    Neeza:

    InsyaAllah kalau diizinkan...:)Doakan ye!

    ReplyDelete
  20. tulip:

    geram kat embam..meh sini, geromol dia free tau!

    malik:

    aha..inject nya sikit, nangis dia teruk..manja tu..

    ReplyDelete
  21. eiyra:

    penakut rupany dia ye..he..he..

    Kak nong:

    alahai bujang sorang tu..

    ReplyDelete

komen-komen anda dialu-alukan...